Kliknij klawiszem myszy w dowolne miejsce na stronie, a następnie klawiszem TAB, możesz przechodzić między linkami.

Wycieczka do Kołobrzegu Podczele

Data: 22-09-2022, 08:15:20

Po 3-letniej przerwie spowodowanej pandemią, mogliśmy w tym roku w końcu wyruszyć na kilkudniową wycieczkę. Podobnie jak w 2019 r. udaliśmy się nad nasz polski Bałtyk, 27 czerwca wyjechaliśmy do Kołobrzegu Podczele.

Podczas całego pobytu mogliśmy cieszyć się wspaniałą słoneczną pogodą, dlatego wędrówki nad morze były codziennym punktem naszego programu. Co odważniejsi Mrugnięcie zanurzali się w wodzie, inni korzystali z kąpieli, ale tylko tych słonecznych. Wracając z plaży, mogliśmy wstąpić do kilku punktów gastronomicznych zlokalizowanych tuż obok niej, na kawę i różnego rodzaju słodkości. Stoisk z pamiątkami też nie brakowało.

Będąc na ośrodku, też nie było za bardzo czasu na nudę. Często, w większym gronie spotykaliśmy się na zewnątrz, by móc wypić sobie kawę i porozmawiać. Mieliśmy też do swojej dyspozycji kilka rowerów oraz wolną przestrzeń do grania w piłkę nożną czy to siatkową. Oczywiście, praktycznie każdy dzień kończyliśmy obowiązkowo Uśmiech dyskoteką.

4 dzień naszej nadmorskiej eskapady troszkę się różnił od pozostałych (nie tylko dlatego, że aura była kapryśna), gdyż udaliśmy się do centralnej części Kołobrzegu, by zwiedzić chociażby latarnię morską, Pomnik Zaślubin Polski z Morzem, port oraz pospacerować molo lub kołobrzeską promenadą. Ponadto nie mogliśmy oczywiście sobie odmówić pysznych: lodów, deserów i gofrów Uśmiech.

W piątkowe przedpołudnie, tuż przed naszym wyjazdem chcieliśmy zgodnie z naszym zwyczajem – pożegnać się z morzem, ale niestety burzowo-deszczowa aura nam na to nie pozwoliła. Nie pozostało nam nic innego, jak wygodnie rozsiąść się w autokarze i udać się w podróż powrotną do Gniezna ...